čtvrtek 20. srpna 2015

Pom-poms on my shorts

Přeji hezký čtvrtek!
Mám tu další várku z dovolené a opět je to outfit, focený na pláži. Tentokrát jsme ale vychytali lepší světlo, tak snad budou fotky o něco kvalitnější.
Musím se přiznat, že hlavní dva kousky z outfitu mi přišly v den odjezdu a já se do nich hned po vybalení zamilovala! Takže jsem si je rovnou přibalila s sebou. Ještě že přišli ve správnou chvíli, protože lehké vzorované kraťasy a vzdušný top je k moři must-have. Kraťásky navíc mají roztomilé malé bambulky na lemu!
Pořídili jste si na léto taky jedny bláznivější kraťasy?

17 komentářů :

  1. tie šortky sú krásne :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. krásne kraťasy !

    http://fashion-and-beauty-diary.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný outfit, šortky se mi líbí moc :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné šortky :) Objednávala jsem si podobné a nevím jestli správné číslo :( tvoje jsou velikosti S? :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty kraťasky jsou vážně úžasné :)! Bláznivé bambulky jsou skvělé, vůbec se nedivím, že jsi se do nich zamilovala jsou úžasné :) Hlavně mají úžasné vzory, ty jsou úplně fanstastický, a mají bombastickou barvu :) Krásně jsi jim doladila top, černá se elegantní a navíc se hodí ke všemu :)! A máš krásný botky!

    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. neonky na nehtech na dovolené jsou must have! :D taky taky..
    Jinak opět jak z časopisu, hodně si "vyrostla" do krásy od doby co jsem tě začla sledovat na insta :) super

    OdpovědětVymazat
  7. Tak takovéhle nádherné veselé kraťásky nemám, budu to za rok muset pořádně napravit 😃 Jako vždy ti to strašně moc sekne, jsi krásná, Týnko ❤️

    OdpovědětVymazat
  8. Moc ti to sluší! Určitě by se mi hodila od tebe pár rad jak se oblékat.
    http://klariinka0.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Tie šortky sú super a ty si taká krásna :)
    Simimaus

    OdpovědětVymazat
  10. krásne šortky a samozrejme celá ty :)

    http://miskaholla.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj hezký šortky kde jsi je koupila? Můžu se zeptat ten blogger se neplatí?

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj odkud jsou ty šortky jsou úžasné :-)

    OdpovědětVymazat