úterý 29. září 2015

School supplies

Pěkný den všem školákům, vysokoškolákům i těm, co už pracují!
Dnes bych vám chtěla ukázat, jaké věci jsem si koupila pro zpříjemnění začátku školního roku a ještě z nákupu dostala peníze zpět.
A jak získat peníze zpět z nákupu? K tomu vám pomůže portál plnapenezenka.cz, na které se stačí zaregistrovat. Jsem si jistá, že hodně z vás už o této stránce slyšelo, ale pokud ne, pokusím se princip stručně vysvětlit.
Po registraci už si stačí vybrat jeden z internetových obchodů, na kterém chcete nakoupit. Je nutné prokliknout se na obchod z plnepenezenky, jinak vám odměna z nákupu nebude přičtena. Co se odměny týče, ta se u různých obchodů liší. Například při nakupování na Zootu je odměna z nákupu 9%. Takže v mém případě, když jsem nakoupila věci za 695 korun (bez DPH), dostala jsem zpět 62 korun a to je lepší než nic, no ne? :)
Teď už můžete podívat, jaké roztomilosti na Zootu mají. Já jsem si vybrala věci od značky Happy Jackson, která má věci s opravdu milými popisky. Nepotěšilo by vás, dát si ráno čaj do hrníčku s nápisem good morning MRS LOVELY a po vypití na dně najít větu have a nice day!? :)






17 komentářů :

  1. Nádherné kúsky :) Ja som na tieto veci doslova zaťažená, takže určite si minimálne zápisník a hrnček kúpim ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Super vychytávky :) Hrnečkem se inspiruju, mohl by to být super dárek :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  3. krásny hrnček! :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Jů, to je supercute :) Krásné pouzdro!

    Zvu tě na Dior giveaway :)
    www.stylesolution.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Mám z Happy Jackson notes "Serious Notebook", ale je mi hrozně líto ho použít, když on je tak hezkej.. :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Ten hrnček je strašne krásny :)



    www.leekralova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherný hrneček!
    klariinka0.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, Týnko, omlouvám se, že píšu zde, ale na ask mně to nejde. V předposledním videu máš úžasnou rtěnku, je to tahle? http://flormar.cz/rtenky popřípadě, přiložíš mně prosím odkaz, děkuji:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na rtech mám toto combo: konturka Flormar No. 202, střed rtů rtěnka Flormar v odstínu DC36 Natural Rosewood

      Vymazat
  9. wau tie vecičky sú krásne :) milujem takéto farbičky

    http://miskaholla.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  10. wau tie vecičky sú krásne :) milujem takéto farbičky

    http://miskaholla.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  11. to je nádhera! jsem úchylná na čaj, blog a notesy, diáře, takže všechno, co sis koupila, potřebuji! :D ♥
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat