středa 2. prosince 2015

Wavy hair, don't care

Krásnou středu moji milí čtenáři!
Tak se zase po delší době hlásím. Musím přiznat, že teď to blogování dost flákám, já vím. Dokonce jsem přemýšlela, že blog zruším. Ale tuto myšlenku jsem zase hned zavrhla! Vždycky jednou za čas dostanu chuť sem přidat další článek a jsem ráda, že i přesto čtenáři zůstávají ba dokonce narůstají. Nestačila jsem se po návratu divit, kolik vás tu už je! Takže mockrát děkuji, že můj blog sledujete a čtete.
Dnes pro vás mám outfit, který jsem mimochodem točila do mého videa, které teprve plánuji vydat. Ale protože vy jste moji věrní čtenáři. Uvidíte oufit už dřív! :)
Co mám na sobě?
šála: SatkyLevne
hodinky: Michael Kors
kabelka: ZARA
kalhoty: Bershka
boty: H&M


20 komentářů :

  1. Máš tady úžasný vlasy Týny :) Moc Ti to sluší

    OdpovědětVymazat
  2. Konečne nový článok, teším sa veľmi :-)
    Kabát je krásny a aj ten mega šál sa mi páči..
    Teším sa na ďalšie články a fotky :-)

    keelifestyle.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Nááádherný vlasy! <3 I kabelka se mi moc líbí.
    Já sama blog docela zanedbávala. Vždycky to střídám, jednu dobu se věnuji na plno youtube a pak naopak blogu. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Tady ti to opravdu moc sluší! A outfit taky vypadá úžasně!

    http://nicoleaugst.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Hezký podzimní outfit, vlasy máš krásné vždycky :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  7. Pokud tě baví i psát, tak blog určitě neruš:) A určitě to hodně lidí pochopí, že nemáš tolik času když do toho ještě stříháš a natáčíš videa:)
    Outift je krásný :)

    OdpovědětVymazat
  8. Aká si pekná! Super kabelka! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Blog určitě nerus! Moc hezky outfit, ten kabát je super!

    OdpovědětVymazat
  10. Blog určitě nerus! Moc hezky outfit, ten kabát je super!

    OdpovědětVymazat
  11. krásny outffit! tebe všetko pristane :)....ten šál je krásny,milujem takéto šály,či už na jesen alebo zimu :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  13. Ty jsi tak strašně krásná, to ani není možný ! Úžasný kabát !! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Krása, krása, krása... 🔝 Strašně ti to sluší :) A tvůj blog je super, určitě piš dál i když nepřidáváš moc často ;)

    OdpovědětVymazat
  15. Super týňuš si krásna a máš krásne veci veď tebe sadne čokoľvek ak budeš chcet môžes si pozrieť aj môj blog- louise82.blogspot.sk ;)

    OdpovědětVymazat
  16. prosím ťa aké číslo kabátiku máš? a aké bežne nosíš? chcem si ho objednať a nechcem sa obabrať s číslovaním :) ďakujem

    OdpovědětVymazat
  17. Naprosto libovka outfit Týnuš :* :)

    OdpovědětVymazat
  18. len tak hovorím že existuje apka Wear ktorá je práve na to predstavovanie oblečenia. Je to super

    OdpovědětVymazat
  19. len tak hovorím že existuje apka Wear ktorá je práve na to predstavovanie oblečenia. Je to super

    OdpovědětVymazat